6.10.2010

Şavşat Atatürk İlköğretim Okulu Öğretmeni Canan Güngüt Öğrencileri İçin Bilgisayar Temin Etti

Şavşat Atatürk İlköğretim Okulu Öğretmeni Canan Güngüt Öğrencileri İçin Bilgisayar Temin EttiArtvin’in Şavşat ilçesi Atatürk İlköğretim Okulunda Rehber öğretmen olarak görev yapan Canan Güngüt yapmış olduğu kişisel çabaları sonucu okuluna 9 adet bilgisayar kazandırdı.

Maliye Bakanlığı ihtiyaç fazlası bilgisayarları Türkiye’nin çeşitli yerlerindeki okullara gönderildiğini öğrenen Cana öğretmen, hemen yazışmaları sürdürerek bir yakını sayesinde Atatürk ilköğretim okuluna 9 adet bilgisayar getirttirmeyi başardı.


Şavşat Atatürk İlköğretim okulunda rehber öğretmen olarak görev yapan Canan Güngüt yapmış olduğu çalışmalarla öğrencilerinin ve öğrenci velilerinin takdirini topluyor. Yıllardır öğrencilerinin başarısı ve okulun daha çağdaş ve modern bir okul haline gelmesi için canla başla çalışan Canan öğretmen son olarakta Maliye Bakanlığı ihtiyaç fazlası bilgisayarları Türkiye’nin çeşitli yerlerindeki okullara gönderildiğini duyunca Maliye Bakanlığı Bütçe ve kontrol Genel Müdürlüğü Daire Başkanı Kemal Çelik ve Bölüm Şefi Ali Güngüt ile irtibata geçerek bilgisayarları almayı başardı.

Bu bilgisayarların Atatürk İlköğretim Okuluna gelişini sağlayan Maliye Bakanlığı Bütçe ve kontrol Genel Müdürlüğü Daire Başkanı Kemal Çelik ve Bölüm Şefi Ali Güngüt’ün büyük katkıları oldu. Kemal Çelik ve Ali Güngüt ün göndermiş oldukları 25 Bin TL değerindeki 8 adet LCD ekran PC bilgisayar ve 1 adet dizüstü bilgisayar Atatürk İlköğretim Okuluna geldi.

Konuya duyarlılık gösteren Çelik ve Güngüt’ün büyük emekleri ile gerçekleşen yardımlar okula ulaşarak, okulda önemli bir ihtiyacı karşıladı.

Eğitim konusunda hepimize büyük görevler düşüyor. Ülkenin geleceği eğitilmiş insanlarla çok daha iyi olacaktır düşüncesi ile görev yapan Canan öğretmen; 2009–2010 eğitim-öğretim yılında öğrencilerin kişisel gelişimleri üzerindeki olumlu etkisi nedeniyle resim ve sanat etkinliklerine olan ilginin arttırılabilmesi için öğrenci resimlerinden kartpostallar hazırlayarak okuluna maddi katkılar sağladı. Gerçek bir rehber öğretmen olduğunu gösteren Canan Güngüt son olarak yaptığı başvurunun kabul edilmesiyle Maliye Bakanlığının yapmış olduğu yardımlarda da öncülük yaptı.

Konuyla ilgili olarak okul aile birliği başkanı Filiz Özcan da Çocuğun eğitiminde özellikle ilk başlarda rehber öğretmenin önemi çok büyüktür şeklinde ifade ederek Canan öğretmenden övgüyle söz etti. Filiz Özcan; “Gerçek bir öğretmende olması gereken bütün vasıfları üzerinde sorumluluk bilinci ile taşıyan Canan öğretmenin okulumuzda görev yapması bizi oldukça memnun ettiği gibi çocuklarımızın geleceği içinde bir şans olarak değerlendiriyorum. Kurduğu iletişim sonucunda alınan bilgisayarlar için kendisine teşekkür ediyorum. Gelen bilgisayarlar okulumuz için gerçek bir ihtiyaçtı. Eksik olan sınıflarımıza koyduk. Canan öğretmenin her zaman özveri ile çalışmaları ile gurur duyduk. Bu tür çalışkan öğretmenleri ilçemize her zaman bekliyoruz. Diğer öğretmenlerimizden de bu özveriyi görmek, bizi memnun edeceği gibi, ilçemizin geleceğini ve eğitim öğretimde hak ettiği yeri alacağına inancımız tamdır. Canan hanım gibi özverili öğretmeni bütün okullar kendi bünyesinde görmek ister. Biz bunu görüyoruz. Bu okulumuz açısından çocuklarımızın geleceği açısından çok büyük bir önem arz etmektedir.
Öğretmenimizin çalışmalarının devamını diliyoruz. Okulumuz ve öğrencilerimiz için her türü desteğimiz artarak sürecektir. Buna da mecburuz. Bu bölgenin çocuklarının okumaktan başka çareleri yoktur. Her şey okulumuz için.”diyerek Canan öğretmene teşekkür etti. Okulun öğrencileri de öğretmenlerini çok sevdiklerini söyleyerek bilgisayarları görünce öğretmenlerine ve bu yardımı yapanlara teşekkür ettiler. Öğrenciler öğretmenimiz bizim her şeyimiz. İyi ki varsın Canan öğretmen dediler.

Haber:Nurbay Usta
www.artvinliyiz.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yeni yorum

Artvin Dailymotion Video

>