14.06.2011

Borçka Acarlar Meslek Yüksekokulu'nun Kuruluşu Tamamlandı

Borçka Acarlar Meslek Yüksekokulu'nun Kuruluşu TamamlandıArtvin Çoruh Üniversitesi (AÇÜ) bünyesinde Borçka Acarlar Meslek Yüksekokulu'nun kuruluşu tamamlandı.
Artvin Çoruh Üniversitesi (AÇÜ) bünyesinde Borçka Acarlar Meslek Yüksekokulunun kuruluşu tamamlandı.

Borçka Acarlar Meslek Yüksekokulunun kuruluşu, 5 Mayıs 2011 tarihli Yükseköğretim Genel Kurulu toplantısında alınan karar gereği gerçekleştirildi.


Artvinli hayırsever işadamı İsmet Acar tarafından yapımı gerçekleştirilen Acarlar Meslek Yüksekokulu bünyesinde ilk olarak Elektrik Enerjisi Üretim, İletim ve Dağıtım Programı, Arıcılık Programı, Organik Tarım Programı ile Turizm ve Otel İşletmeciliği programının faaliyete geçirilmesi planlanıyor.

PROF. DUMAN’IN DEĞERLENDİRMESİ…

AÇÜ Rektörü Prof. Dr. Mehmet Duman, mezuniyet töreninde Borçka MYO’nun kuruluşuyla ilgili olarak şu cümleleri sarfetmişti:

“Üniversitemizin gelişmesi için her daim desteğini esirgemeyen, hayırsever işadamlarını üniversitemizin gelişmesi için yatırım yapmaya teşvik eden Sayın Valimiz Mustafa Yemihalıoğlu’na minnettar olduğumu ifade ederek teşekkür ediyorum. Onun çabaları sayesinde şehrimiz ve üniversitemiz mükemmel bir kongre ve kültür merkezine, Borçka ilçesi de mükemmel bir meslek yüksekokuluna kavuşuyor.

İlk kez burada Borçka Acarlar Meslek Yüksekokulu’nun kuruluşunun tamamlandığını sizlere ilan ediyorum. Bu yüksek okulumuzun binasını inşa etmekte olan Sayın İsmet Acar’a ve kongre ve kültür merkezimizin önemli bir kısmını finanse eden Sayın Nihat Gökyiğit’e bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum.
08haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yeni yorum

Artvin Dailymotion Video

>