31.08.2013

İl Milli Eğitim Müdürü Yanmaz, Berta Köyü'nü Ziyaret Etti

Artvin İl Milli Eğitim Müdürü  Mustafa YANMAZ ve Şube Müd. Gürsel SEÇKİN hafta sonu Merkez Ortaköy Köyü'nü (Berta) ve Ortaköy İlköğretim Okulu'nu ziyaret ederek incelemelerde bulundu.
Yanmaz, tadilatı devam etmekte olan Ortaköy İlköğretim Okulunu yerinde ziyaret ederek Okul müdürü Mahmut KESKİN ve Müdür Yard. İbrahim İNCE’den inşaatın gidişatı ile ilgili bilgi aldı.

İl Milli Eğitim Müdürü  Mustafa YANMAZ köy halkı tarafında sıcak bir şekilde karşılandı. Köy merkezindeki kamelyada köylülerle birlikte çay içerek sohbet edildi.Köy halkı öğrencilere verilen sıcak yemek ve diğer hizmetlerden dolayı kendilerine teşekkür ettiler.Ayrıca lise öğrencilerinine  köy merkezinden şehir merkezine taşıma hizmeti verilmesi konusunda söz  alındı. Yanmaz,  Ortaköy İlköğretim okulunun  SBS ve Sosyal etkinliklerdeki başarısından dolayı okul yönetimini tebrik ve teşekkür etti.
İl Milli Eğitim Müdürü  Mustafa YANMAZ hazır Bertaya gelmişken Bertanın doğal güzelliklerini görmeden edemeyip Duganala mezrası ve yaylasını ziyaret etti.
Yayla evinde halkla beraber çay içerek gününü tamamlayan İl Milli Eğitim Müdürü  YANMAZ, güzel izlenimlerle köyden ayrıldı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yeni yorum

Artvin Dailymotion Video

>